wtorek, 23 czerwca 2015

Aktywacja Konta za Zero w PKO BP

Źródło: PKO BP
Postanowiłem otworzyć Konto za Zero w PKO BP. Niestety nasz największy częściowo, jeszcze polski bank niestety nie daje nam możliwości potwierdzenia umowy za pomoc przelewy weryfikacyjnego. Aby uniknąć długich kolejek, charakterystycznych dla placówek Powszechnej Kasy Opieki Banku Polskiego, zdecydowałem się na założenie konta za pośrednictwem kuriera.


Opłaty dla Konta za Zero


Jak w większości banków, także PKO BP pozwala utrzymać prawdziwe Zero opłat za konto, pod pewnymi warunkami. Pierwszym jest regularne przelewanie wynagrodzenia na rachunek. Kolejnym są transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę min. 100zł miesięcznie. Jeżeli spełnimy obydwa prowadzenie konta i użytkowanie karty będzie bezpłatne. Jest to typowy zabieg banku, mający nas skłonić do utrzymywania środków w PKO BP.
PS niedawno czytałem opinie o koncie w Nest Banku i polecam zapoznać się też z tym produktem.

Proces zakładania konta


Wieczorem wypełniłem wniosek online, który znalazłem poprzez link na jakimś blogu finansowym z opisem tego RORu. Już następnego dnia roboczego miał miejsce telefon od konsultanta z banku. Poproszono mnie o potwierdzenie danych osobowych i weryfikację datą urodzenia. Co ważne sprawdzono prawidłowość danych w systemie banku, w tym adres korespondencyjny na który miały zostać dostarczone umowy.
Kurier InPost pojawił się już po 3 dniach roboczych, z dokumentami do podpisu. Wystarczył dowód osobisty do potwierdzenia tożsamości.

Aktywacja Konta z Zero w PKO Banku Polskim


Oto e-mail z procedurą aktywacji konta, jaki dostałem na skrzynkę poczty elektronicznej (wyjaśniający procedurę):

Witamy, dziękujemy za podpisanie umowy i zapraszamy do korzystania z konta w PKO Banku Polskim:

  • Krok 1: wybierz, jak chcesz się zalogować: przez serwis WWW (www.ipko.pl), serwis mobilny (m.ipko.pl) lub z pomocą konsultanta.
  • Krok 2: podaj swój unikalny ośmiocyfrowy numer Klienta oraz hasło inicjalne przekazane w przesyłce startowej.
  • Krok 3: nadaj nowe hasło – system poprosi Cię o nie przy pierwszym logowaniu, a następnie przeniesie do zakładki „Karty”, gdzie nadasz PIN do swojej nowej karty płatniczej.
Pamiętaj: W iPKO masz możliwość wyboru sposobu zatwierdzania transakcji: kody SMS, aplikacja token w telefonie komórkowym lub kody z karty kodów. Więcej o narzędziach autoryzacyjnych: pkobp.pl/index.php/id=auth_tools/section=ipko

Twoje wynagrodzenie może być od teraz przelewane na nowe konto – wystarczy, że wypełnisz formularz dołączony do Twojej przesyłki startowej (”Dyspozycja przekazywania świadczenia pieniężnego”) i przekażesz go do kadr w swoim miejscu pracy.
Masz pytania lub wątpliwości? Skorzystaj z pomocy naszego konsultanta: 801 302 302 lub +48 81 535 65 65 (opłata zgodna z taryfą operatora). Infolinia jest czynna całą dobę.
Pozdrawiamy, Zespół PKO Banku Polskiego

Podsumowując choć otwarcie konta miało miejsce przez kuriera, cała procedura przebiegła szybko i sprawnie, ku mojemu zaskoczeniu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz