środa, 26 listopada 2014

Po zmianach Alior Sync w T-Mobile Usługi Bankowe

Minęło już 7 miesięcy od majowej zmiany banku Alior Sync w T-Mobile Usługi Bankowe. Nadszedł czas na małe podsumowanie tej transformacji. Charakterystyczne czarno-żółte logo zostało zastąpione różowymi kolorami operatora telekomunikacyjnego T-Mobile. Strona internetowa banku i serwis transakcyjny zyskały nowy adres t-mobilebankowe.pl. Bank należący dotychczas tylko do Alior Banku stał się także częścią T-Mobile.


Technicznie bez zmian


Klientów nie spotkały praktycznie żadne większe wpadki. Nie było konieczności podpisywania nowych umów ani też unieważniania starych kart. Plastikowy pieniądz zachował ważność zgodnie z terminem widocznym na kartach.
Nie zmieniły się także limity transakcyjne kart debetowych i kredytowych oraz nadane przez klientów numery PIN.

Co zmieniło się w ofercie ?

 

TMUB zachował większość poprzednich funkcjonalności, tym podstawową usługę, czyli konto osobiste bez opłat. Karta debetowa pozostała bezpłatna bez konieczności spełniania dodatkowych warunków, co przełożyło się na pozytywne opinie o Banku T-mobile. Z minusów warto wspomnieć o wprowadzeniu limitu trzech darmowych wpłat gotówkowych w wpłatomatach w miesiącu. Pozytywnym aspektem było pojawienie się nowych promocji, jak choćby „500 zł za transfer” z udziałem w reklamach Roberta Lewandowskiego.

Fot: T-Mobile Usługi Bankowe
Do promowania nowej marki włączył się dość intensywnie T-Mobile, udostępniając bankowi swoją sieć sprzedaży i bazę klientów. Istniejąca już sieć własnych 10 placówek banku zapewne zostanie zmniejszona. Najprawdopodobniej w punktach, w których oddziały dublują się na tej samej powierzchni handlowej z salonami operatora T-Mobile. Choć nadal nie można przeprowadzać w nich operacji transakcyjnych, to jednak bez problemu zastrzeżemy w nich kartę albo uzyskamy limit odnawialny.

Zmiany w interfejsie 

 

System transakcyjny banku zachował stary układ. Zmieniły się praktycznie tylko kolory i widoczne logo. Różowy nie każdemu przypadł do gustu, ale powiększająca się baza klientów uświadamia pesymistą, że rebranding nie wpłynął negatywnie na jakość obsługi. Podsumowując dopóki bank zachowa podstawowe funkcjonalności jak konto, karta i bankmaty bez opłat może liczyć na lojalność klientów i pozyskiwanie nowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz